• وبلاگ : قرآن و حديث
  • يادداشت : ابزارگراي ديني و فاصله گرفتن از معنويات
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + م 
    با سلام
    ميشه بگين فايده اين وبلاگ چي هستش اينکه هيچي نداره .
    آقاي دکتر مهدوي اگه شما با مشغله کاريتون نميتونين مطلبي بذارين به يکي از اطرافيانتون بدين اين کارو بکنن . خوشحال ميشيم از علم شما در زمينه قرآني تو فضاي وب استفاده کنيم.
    سلام. من هم به روز هستم با مطالب جديد از دنياي نرم افزار. لطفا سايت من رو ببينيد و اگر مايل بوديد پيغام بگذاريد تا تبادل لينک کنيم. تبادل لينک با وبلاگ خوب شما که توليد محتواي سالم داريد موجب افتخار بنده ست. منتظر پاسختون هستم. يا حق

    دوست عزيز با سلام- فرهنگ سراي قرآن سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اقدام به برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي با موضوع قرآن کريم نموده است. در صورتي که وبلاگ شما نيز مرتبط با اين موضوع مي باشد از شما جهت شرکت در اين مسابقه دعوت مي شود. کافيست نام، نام خانوادگي، نشاني وبلاگ، پست الکترونيکي و شماره تماس خود را از تاريخ 14 تير ماه لغايت 31 شهريور ماه به آدرس QuranEmail@gmail.com ارسال فرماييد. جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به پورتال اينترنتي فرهنگ سراي قرآن به نشاني http://quran.farhangsara.ir يا وبلاگ http://quranwebblog.blogfa.com مراجعه و يا با شماره هاي 55775141 الي 43، معاونت برنامه ريزي فرهنگسرا تماس حاصل فرمايند. ضمناً علاوه بر نفرات برتر به کليه شرکت کنندگان در اين جشنواره هدايايي اهداء خواهد شد.

    + م خموش 
    با سلام خدمت استاد محترم جناب اقاي مهدوي راد افتخار روستاي ينگجه
    سوال ؟ حضرت رقيه دختر كداميك از زنان امام حسين ع بودند؟

    هيچکس حقايق مذهبي را بخوبي انهايي که توش خردگرايي را ازدست داده اند نمي فهمد. ولتر

    به اينwww.fiction1400.blogfa.com بلاگ سر بزنيد تا با ماهيت قران، الله و دارو دسته جانيش اشنا بشيد

    در اين بلاگ از هرکسي که ادعاي اسلام و مسلمان بودن ميکنه (البته اگه سوادش قد ميده) دعوت به مناظره ميشه

    جمع کنيد اين بساط بت پرستي رو.. تا کي عربزدگي.. تا کي جهل و ناداني .. تاکي خرافه پرستي.. لعنت بر هرچي بت و بت پرسته......

    با تشکر .. کافر


    + م 
    محمد با ه نوشته نمي شود.لطفا اصلاح فرماييد.
    + قسيم 

    سلام وبلاگ بسيار خوبي دارييد اميد وارم که بيش از اين شاهد تلاشهاي قراني شما باشيم استدعا داشتم به وبلاگ ما سري بزنييد و مار ا با نطرات خوبتان کمک فرماييد. ارادتمند شما

    http://gasem251.blogfa.com/

    دكتر مهدوي بي نظيرباتوجه به آشنايي نزديك با ايشان

    با سلام

    طي پژوهشي در قرآن با سوالي در زمينه نُت هاي آواي قرآن دارم

    منبعي رو ميشه معرفي كنيد كه نُت هاي سوره ها در آن وجود داشته باشد

    + انجمن دانا 
    دوست عزيز
    از جمله سوال هائي که براي من پيش آمده دانستن اين نکته است که اين روايت ها و تواريخ اسلامي مثل تاريخ طبري و ابن اثير تاريخ بيهقي واين ابن هاي مختلف و تاريخ هاي ديگر که نوشته شده است تا چه اندازه اي در صحت انها مي شود يقين کرد ؟به نظر مي رسد با توجه به نوشته شدن بعضي از آنها در قرون 15به بعد باشند چون در آن زمان نوشتن در اين سطح وسيع نبوده است ؟ احتياج به داشتن مرکب و پوست و اوراقي که بشود روي ان نوشت کم بوده است. منظورم اين است که صحت اين تواريخ را که اصالت آنهارا بشود يقين کرد تا چه حد است .و نسخه اصل انها در کجا ها نگه داري ميشود.

    برادر بزرگوار جناب استاد مهدوي راد -سلام عليكم

    هميشه فكر مي كردم جاي خالي روشنفكران ديني ولايتمدار را چگونه مي توان در محيطهاي عمومي ژر نمود و چگونه مي توان به جامعه جوان فهماند كه ما در ميان فضلاي حوزه افرادي داريم كه مي توانند با نگاه نو و پوياي خود همان ساختار سنتي و مورد قبول دين را به جامعه ارائه دهند .هميشه فضاي اينترنت اولين گزينه اي بود كه به قول اصولي ها به ذهنم تبادر مي كرد و امروز خوشحالم كه به صورت كاملا اتفاقي به وبلاگ (ضعيف!!!! از لحظ شكل ظاهر نه مطلب) شما برخورد كردم و حضور شما را در اين محيط فرصتي مغتنم براي اهل تحقيق مي پندارم.

    گسترش و تبليغ سايتهاي تحقيقي جزء مكمل حركت شما خواهد بود.

    ارادتمند دقيقي شاهرودي

    با سلام ...
    وبلاگ جالبي داري .
    به وبلاگ مورد علاقه من هم سري بزنيد ... فکر مي کنم بخش زيادي از آن مورد علاقه شما باشد ... مخصوصاً که آن را چند طلبه روشنفکر مشهدي راه انداخته اند!!